5 Ağustos 2013 Pazartesi

DIY PROJELERİ


KENDİN YAP SERÜVENİMİZİN 2. BÖLÜMÜ İLE KARŞINIZDAYIM... :)

BUGÜN GÜL TEMASINI SEÇEREK BAŞLADIM.BALKONA ÇIKINCA NAR ÇİCEĞİ RENGİNDE GÜLÜMÜZÜ AÇMIŞ GÖRÜP BAŞLADIM YAZIMA.



Dikenden gül bitiren
 kışı da bahar haline döndürür.
 Selviyi hür bir halde yücelten
  kederi de sevinç haline sokabilir

MEVLANA

YÜCE RABBİM BAYRAM ARİFESİNDE HEPİNİZE SEVİNÇ NASİP ETSİN


GELELİM DIY ÇALIŞMALARIMIZA...


BU GÜL  SERAMİKTEN YAPILMIŞ VE TEK  TEK SATILAN BİR MALZEME. YÜZÜK APARATINA YAPIŞTIRMANIZ YETER VE YÜZÜĞÜNÜZ HAZIR..




SERENAD

Yeşil pencerenden bir gül at bana,
Işıklarla dolsun kalbimin içi.
Geldim işte mevsim gibi kapına
Gözlerimde bulut, saçlarımda çiğ.

Açılan bir gülsün sen yaprak yaprak
Ben aşkımla bahar getirdim sana;
Tozlu yollarından geçtiğim uzak
İklimden şarkılar getirdim sana.

Pencerenden bir gül attığın zaman
Işıkla dolacak kalbimin içi.
Geçiyorum mevsim gibi kapından
Gözlerimde bulut, saçlarımda çiğ.

Ahmet Muhip DRANAS


BUGÜNKÜ TEMAMIZ GÜL İSE GÜLLÜ BİR KOLYEYE GELELİM  BURADA DA BEYAZ
BİR GÜL SEÇTİM.















Nasıl olmuş kızlar?  



2 yorum: